Polisbesök i miniklänning.

Nu är bilderna från Barsta redigerade, sköna havsbilder.
 

Träning är ett stort beroende känner jag när man varit borta från det. Skönt samtidigt att bara vila och ladda upp batterierna! Kändes under gårdagens träning att jag hade laddat med mycket mat och godis under helgen :) Peppen var på max, och tricep/bröst/mage gick himla bra. Sen ett pass på 35 min. på löpbandet och kollade på nån jäkla såpa på 5:an. Sen blev storkok av matlådor inför veckan, och en snabbstädning.

Senare på kvällen var vi lite rastlösa jag och N. Så vi drog ut på stan och fotade lite i kvällssolen. Mitt under fotandet i miniklänning och barfota svängde polisen förbi för att se vad vi pysslade med, de log, vinkade och drog vidare. Kan lova att det blev ett foto med spontanleende från Lotta då, svårt att le på befallning, men man lär sig med tiden.
   
Sen drog vi ut på Ön och kollade efter nån fin blomäng jag kunde se extra sommrig ut på. Vad vi istället hittade var ett trasigt övergivet gammalt hus i skogen. Dörrarna stod på glänt, så vi smög in i mörkret. Skulle aldrig sätta min fot där ensam. Rätt var det är hoppar det upp nån uteliggare och undrar va fanken man gör där!? Eller så kan man föreställa sig en skräckfilm där några dumma ungdomar går in i ett övergivet hus och får skylla sig själva att de var så nyfikna ocj korkade. Nåja, väl där inne smög vi runt och förundrades över varför det var ett öppet hus där fullt av hockeyutrustning, gammalt bråte, graffitti fulla väggarna och skitigt så inni... Perfekt för fotning tänkte vi! Vi hittade i ett av rummen världens skitigaste soffa som nog har gjort sitt några gånger om. Där slog jag mig ner i min miniklänning och tänkte på nå helt annat än var tusan jag hade min rumpa. Tyvärr blev det bara en bra bild där inne, eftersom blixten dog. Vill ju gärna tillbaks för att ta lite fler bilder där inne. Men resultatet från ett skitigt hus blir ju himla fint.


Nu har syrran och Yngve svängt förbi oss och visat ny-bilen. Lite avis blir jag allt, förutom att jag vill ha kombi. Få plats me lite djur och kidz :)

Kesellaröra och film nu, sen snarklådan.
/L

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja ja ja.. kusiner!!!=Þ

2009-06-22 @ 22:58:53
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Kia

Va fin du är, snygging!

2009-06-23 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0