Dagen efter helgen före.

En trött måndag var det idag, har nog fått för lite sömn och för mycket alkohol i helgen, men kul var det! Och det bästa av allt, inga bravader man kan prata om sen blev det, ingen favorit eller ny. Eller? Sprit kan ju göra tokiga saker, den bjuder vi på, och Vera gillar älgar. Fyndade i Alvas rum. Blev snarare en ren, men same shit diffrent name :)

Har dock kommit på att man blivit för gammal för 2-dagars. Fasen, det tar emot andra dagen, soffan och en film lockar nästan mer än ut, på samma ställe, samma folk och samma sprit som dagen innan. Men men, händer inte många gånger per år. Varför ska det regna? Båda dagarna en aning, fyllde öltältet ganska bra. Där satt vi och lodade ihop Nicklas, Nicke (hans pappa om ni är blinda och inte ser det) och jag. Sen blev det rockande till "Studio 3" som var enormt bra! Massor med rockcovers som finns i huvudet och kommer ut så vackert ;)
 
Dagen efter första dagen före kom vi hem efter en promenad med svärfars hund Titus. Då möttes jag i hallen av världens sötaste Alva som struttade runt i mina skor. Hennes mamma Vera hade hunnit fånga modeshowen innan...

Nu träning tre dagar innan det bär av igen neråt landet för att fira midsommar. Träningen idag gick rätt bra, bättre än jag trodde när jag gick hem från jobbet i regnet och såg ut som en spermie i min regnjacka. Ikväll blir det en tidig kväll för en trött en.
G´natt.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0