Storfot.net

Min sambo Nicklas fotar på sin fritid, och han tycker väldigt mycket om det, men skulle gärna fota mer! Jag gillar att ställa upp vid fotning, men börjar bli en hel del bilder på mig. Därför tycker jag ni ska gå in på sidan storfot.net och kika lite under portfolio. Vill ni själva eller vet nån som vill fotas är det bara att höra av er där. Tips är ju att ge bort det i present om man bara inte vet vad man ska ge bort! Den tanken slås jag ofta av när det kommer till att veta vad andra vill ha :)
       
Här är några exempel på "studiofoton", ute i naturen, fler än en (jag och kära syster), spejsade bilder. Och så tog han en underbart fin bild på farmor i Boden under påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0