Sista korta veckan innan jul

Idag på jobbet blev det en aha-upplevelse, bara att inse, sommaren vänder nu, allt blir mörkare, och det är bara att ställa in sig på kommande höst. Sommaren har ju inte ens tittat fram, bara en smula under yran-helgen. Norrländsk sommar i ett nötskal, allt för kort för min smak! just när det börjat så ska det sluta. Får hålla tummarna att värmen kommer trots att mörkret smyger sig på lite snabbare varje dag. Ser fram emot resan till Bulgarien om två veckor ungefär, värme och sol garanterad. Kanske man skulle flytta till USA några år och bo där? Sen kom det fram att det här är sista korta veckan innan jul, så många långa veckor att se fram emot.

I veckan blev det inte så mycket träning jag hade önskat, blev mån, tis och idag, hann igenom kroppen iaf. Dagens pass axlar och mage. Sen 60 min. trapp. Får ligga i de två kommande veckorna, för sen blir det två veckor lång vila med slappande på beachen och god mat :)

Hmm, vad ska man packa till midsommar. Blir att bila ner till Kramfors imorgon jag och sambon. Eller snarare Barsta, vid havet där hans mamma och hennes karl har husvagnen. Sova i förtält, midsommarmat, nubbe och jordgubbar Nicklas införskaffat idag. Kan det bli bättre?! Jag längtar, ska bli skönt att för en gångs skull inte vara på fest och fira med dricka. Nää, regnkläder och mjukiströjan packad, vad är midsommar utan regn och rusk. Fast ändras hela tiden, så lika bra att packa bikinin om man hittar nån bra solning i lä.

Hoppas ni får en glad midsommar!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0