Imorgon bär det av till stadsfesten.

Idag har det regnat, var tog sommaren vägen? Känns som att man bor lite fel ibland, skulle gärna ha mycket längre sommar än det är här uppe. Nu har ju resten av Sverige inte heller haft någon bra start heller, men brukar ju vara annorlunda längre ner i landet. Idag gick jag hem i regnet och såg ut som en spermie i min regnjacka och huva åtdragen runt huvudet. Slängde i en tvätt och gick sen till Tenton. Blev axel/mage idag, och sen ställde jag mig på springbandet och hoppades på att orka en bit iaf. Efter att ha vilat igår från konditionen gick det bra, som en kenyan på en löparbana...eller kanske inte riktigt, men kändes inte allt för jobbigt. Efter 45 min och skönt seg i benen klev jag av och gick hem för att göra klart tvätten. Bokade om, och inte förrän 24:e! Hur i hela...alla tvättar som gnuer i vårt hus, alla vill ju ha tiden som är kl. 18, efter jobbet...vi kommer drunkna i svettiga träningskläder. Och nästa helg var det massor av tider, men då är vi ju i Kramfors.

Nu har jag packat för i helgens stadsfest i Kramfors. Utvärderingsdag på jobbet imorgon till 16, sen bär det av med mat i ena handen och en vinflaska i den andra, Nicklas får köra. Har ju förhoppningsvis en drick-polare med i bilden, Leifs nyförvärv som ska med och festa och ha kul. Den här gången hoppas jag att det inte blir några favoriter i repris, mosad pizzarulle, modevisning av fel skinnjacka, eller en förmiddag på Veras toa :) No comments, hehe.

Nu har jag svalt drinken, maten och gjort mig en skål kesellaröra med frukt.
Smarrigt.

Sen har jag även pysslat med naglarna, en hobby som är himla kul! Så nu är man fin för helgens bravader. Håller tummarna att jag ska få pimpa Fias naglar i sommar när hon ska gifta sig ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha.. skulle velat sett din spermie imitation=)

Vi ser fram emot att ni kommer och det blir fler roliga påhitt från dig.. fast vad kan slå modevisningen i fel skinnjacka eller en luftfärd med kebabrullen?=Þ Ni få ju låna tvättmaskin här om ni orkar släpa på era stinko-träningskläder hit=) Ses imorrn.. Alva saknar er massor!!

2009-06-11 @ 23:26:17
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Ronny

Small World? Hej. Var in och läste på din blogg lite kollade runt. Tog fia länken och där länkade jag vidare Till Sofia Holmners blogg i arjeplog. Hon är ju ihop med Henrik Finnson en härlig karatekille som man känner från x-antal karatepass och träningsläger.. Lycka till med träningen och livet =)

2009-06-15 @ 11:55:38
Postat av: Lotta

Japp, världen är liten. Nån som känner nån som känner nån. Han är ju från Boden och kompis med de jag umgås med i Arjeplog.

2009-06-16 @ 06:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0