Hurtbulle

I morse drog jag iväg på en morgonpromenad 60 min. 9.15 efter en proteindrink. Sen blev det grötfrukost. Tur man jobbar på förskola så man lärt sig verkligen tycka om gröt :) Sen lite fix och trix, och så iväg solo på stan. Syrran va ju trötter efter lite dricka igår, avklarat sista tentan. Oj, den tiden, som student, både saknar och saknar verkligen inte. Tentaångest (minus) men tentafest och fritid (plus). Åter till stan, så hittade jag lite krafs, som vanligt enligt min kära sambo :) Nå linnen och så, oops. Systemet var ju tyvärr stängt, får kanske bli till veckan, hinner inte i Kramfors, stadsfesten till helgen.

Kesosmörgås-mellis när jag kom hem, och "rage" så jag peppade igång för ett pass på Tenton. Dagens dos blev axlar och mage. Knappt en själ där nere, nån grabb och jätte-bruden, hjälp! Sen en löptur framför tv:n på bandet, 45 min. Skönare i skogen, men regnat idag, så fick trilskas i värmen där nere i källaren. Hem för en skön dusch, proteindrink och middag. Ett hopkok jag provade, tacoköttfärs, ris, majs och bönmix. Blev gott med lite sallad och kokt ägg till.

Snart ska grabbarna se fotbollen Sverige-Danmark här. Delicatobollar kom en leendes N hem med, gott! Får se, jag hade planerat god fruktsallad med kesellaröra på, mums! Kanske slå till med lite popcorn som igår, de där frigolitbitarna med salt på kan man inte leva utan ;) Sen kanske nån film och somna i soffan. Matchen slut nu, men inte lyckades vi besegra Danskarna, vilken skit!

/L

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch.. den här bloggen tycker jag inte om. Vilken ÅÅÅÅNGEST jag kommer få varje gång jag läser om proteindrinkar å härliga träningspass suck Jag funderar ju på att gå ner till att arbeta 75% i arbetstid så då kanske man har nån energi/tid över till träning om man slipper 27-timmars arbetspass??=) //Svullo med många gravkg kvar=)

2009-06-06 @ 20:58:20
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: StorFot

Det kan du fan behöva :D mohaha

2009-06-06 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0