Förälder på besök

Dagen har varit lika skön och solig som förra veckan, hoppas det håller i sig ända tills minst torsdag då jag och sambon drar till Bulgarien. Längtar som aldrig förr!! Jobbandet är hur skönt som helst. Idag har vi varit ute med barnen och lekt i solen. Jag och A-K har haft ett barn tillsammans, och han ska börja på vår avdelning till hösten, hur bra kille som helst, kommer nog inte bli några problem alls som det verkar nu.

Efter jobbet drog jag och körde triceps/bröst på Tenton. Snart kommer pappa på besök och sover hos oss två nätter. Det är så himla kul när föräldrar kommer på besök och man får ta hand om dem och umgås. Love it! Ikväll ska vi ut jag, Nicklas och pappa för att äta och dricka nån öl i kvällssolen. Trevligt! Två älskade karlar i mitt liv.

Nu ska jag bädda lite åt honom innan han kommer :) Göra det lite hemtrevligt i gästrummet "Hallongrottan" som vi döpt det till.

/Lyckligt lottade Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0