10

Vad är det med lyckonummer/turnummer/favoritnummer? Varför har vi dem? Kanske  för att ha nåt att skylla på när vi förlorar och har valt just vårt turnummer?! Jag har haft nummer 10 så länge jag kan minnas, däremot inte varför just det numret, vad gjorde att det tilltalade mig. Kanske för att jag är född i oktober. Väljer det ofta, och tycker det är ett fint nummer. Bra är det då iaf, ja säger bara det, Zlatan. Sambons nummer är 2, och syrrans 5. Alla har vi nån typ av lockelse till ett visst nummer. Sen allmänhetens olycknummer tror jag inte alls på, 13 rätt på oddset, kan ju inte vara så dåligt! Notera förresten bakgrunden på min blogg...:)

Den här tillverkades nån gång för längesen, kanske när jag var 10? Den ligger i mitt pengaskrin i hopp om att det ger mig lite extra tur, känns bra att den ligger där :)Den här tillverkades för många långa år sen, kanske när jag var 10? Den ligger i pengaskrinet i hopp om att det ska ge lite tur, känns rätt bra att den gör det. Men nu är det väl kanske mest för att den är så gammal :)

Imorse blev det sovmorgon, skönt. Slappa en stund, sen en banan och ett glas med rage. Rage X2 innehåller en rad näringsämnen som samverkar med varandra på ett ypperligt sätt vilket gör att du kan prestera maximalt. (Det är det kryptiska gymgrossisten skriver om pulvret, men vilka näringsämnen det är har jag inte en aning om, bara att det funkar iaf)

Sen knallade jag iväg till Tenton för att ge trappmaskinen en omgång. Blev 50 min. med djupa kliv, annars har jag steppat på den mest för förbränningen. Men jäklar, kör man sådär nå gånger i veckan kommer man ju ha en stålrumpa sen :) Var en tjej där på hela tiden, söndamornar är fint, tomt. En UIK:are som troligen laddade för matchen mot Linköping ikväll. Ska troligen dit med Nicklas ikväll och hejja, eller var det för gratiskorven man får som VIP? Det får de genom sitt jobb, Helhet reklam. Inte är det väl ändå för att spana på alla brudar som springer omkring med shorts... alla är ju lesbianer. I a f UIK:arna, halva gänget minst! Undra om de var det innan, eller efteråt. Vad händer isf i omklädningsrummet efter träningarna som omvandlar dem?! Om man skulle bli en i det laget, vem skulle man bli kär i då? Måste nog spana in nummer 10, om hon finns, hon skulle kanske ligga bättre till? Hon lär ju iaf vara bra!

Nu har proteindrinken och gröten landat bra i magen, och jag ska landa i soffan och kanske slumra en stund till Formel 1 som Nicklas ska kolla på. Bra sovljud är det!

Varför har ni ert lyckonummer?
/L

Kommentarer
Postat av: olyckan

Lyckonr 13!! Jag e olyckan, dobe do lyckan.. Akta er för mig annars händer det en grej.. Rage 2 ska du inte köra på. Kör på original rage fungerar mycket bättre. Inte för att jag nånsin har rekommenderat rage till någon tjej förut, är ju nästan bara för hardcore grabbar men du kanske e Hardcore. Du verkar då ta din träning på största allvar iaf! Lycka till med träningen och livet... /olyckan

2009-06-09 @ 16:12:40
Postat av: Anonym

Oj, lyckonummer 13, du går mot strömmen :) Känner ingen skillnad på rage och rage 2, men tycker båda funkar kanonbra för mig iaf. även de dagar man känner sig lite seg kör man ett bra pass för det mesta...

/L

2009-06-09 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0