Underbart bröllop, härlig fest och nattakaos.

Oj oj, nu har jag efter många om och men landat hos mamma i Boden. Vilken helg. Först stress och fix. Sen bröllopet för fru och herr Abrahamsson. Vilket för övrigt var helt underbart fint! Höra Crille sjunga för dem, och Kims hulkande bakom mig, det var en fin stund, hihi. Middagen, alla telegram och tal, bildspel, Fias inspelade cd "sex bomb" och hela efterfesten var hur kul som helst! Natten blev däremot dramatisk med en olycka för min far. Troligen blodtrycksfall som fick han att stupa i badrummet och slå sönder skallen lite, två fall till innan det blev ambulans till sunderbyn. Min natt blev sömnlös, och nästa dag orkade inte kroppen mer utan skakade, kallsvettades och kräktes upp all jag hade i magen, och lite till. Tillslut lyckades jag somna ifrån det 30 min, och sen gav det sig en stund efter jag vaknat där jag låg på toagolvet, vilken syn :) Nä, huvva, så rädd har jag nog aldrig blivit med nån närstående, allt skrik och panik runt om innan de äntligen kom och tog han. Tur att man har en famn att ligga i under natten och en syster och Yngve som låg på golvet bredvid mig och höll bort håret var tionde minut nå timmar. Men nu är allt i sin ordning, han far troligen hem idag, om inte imorgon. Man får hopåpas att han inte får sådär vid allt för olämpliga tillfällen, typ bilen. Men som tur är mår han illa just innan så han kan stanna eller lägga sig ner, inga mer galva fall och skador tack!

Nä, det var allt som allt en bra helg! Grattis Fia och Macke ni vackra!! Hoppas ni fick många fina hälsningar i era dumlepaket som alla skrev varsitt av. Känner jag dem rätt lär de ju inte vänta ett år med att öppna de hälsningarna, haha. Kort kommer senare på det fina brudparet mm.

Nu ska jag prova äta min första måltid sen lördag vid 18-tiden! Bara blivit en resorb, nyponsoppa och en macka än så länge. Sömna behöver jag också, trots att jag fick sova 7 timmar i natt och 3 timmar på bussen hem. Träningsvärk lite överallt från allt hulkande. Då finns det ingen bättre plats än massas soffa och med mammas mat! :)

/slut som artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0