Resa iväg igen

Nu har hela 4½ dagar gått i Ume sen vi kom hem, fort det går!! Hinner inte med att vila och ha semester! Idag har vi cyklat ut till Ön här i Umeå, en cykel, två personer och en hel massa fotoutrustning. Värmde upp kameran inför brorsan och Fias bröllop på lördag. Blev en hel del fina kort, härlig bakgrund, skit och smuts blandat med grafitti på väggarna.
Några exempel som är klara:











Sen blev det träning och packa klart. Imorgon bär det av till Arjeplog 7 på morron, från busstation, tidig trött morgon med andra ord, tur att man kan sova hur/var/när som helst ;)  Sen kommer jag dra till morsan i Boden en vecka till, så blir packning för hela slanten. Nu sitter jag med fingrarna i vädret och väntar på att nagellacket ska torka. Fixat med manikyr, blommor och diamanter på fingrar och tår. Sen har Nicklas tagit hem en thriller som verkar kanon, Obsessed. Blir att sitta i soffan resten av kvällen och bli trött, som vanligt.

Igår kollade jag på lite spök-saker på internet. Slutade ju med att jag inte vågade ligga på min sida av sängen, ENSAM, nä, högst en centimeter ifrån, som ett plåster. Varför gör man sådär, kollar på spöken om man är mörkrädd? Aldrig lär man sig. En riktigt bra skräckfilm, det bästa som finns :)

/Plåstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0