Lata dagar

Boden, en håla som jag inte längtar till när jag inte är här för 5 öre! Men mamma och stugan är det som gör att jag ens ids dra min rumpa hit. Så skönt det är att ha en hel vecka framförsig med egentligen inga måsten! Idag har jag för det första sovit till 10.20! När hände det senast?! Sitter kvar i kroppen sen helgens bravader skulle jag tro. Har legat ute och löst korsord och sudoko, hjärnan får inte smälta bort innan man börjar jobba tänkte jag :) Sen hjälpa mamma tvätta och städa ur bilen. Nu är vi i stan, bakar rabarberpaj och sen tillbaks. Blir middag, bastu med hårinpackning, ansiktsmask och lite dryck. Helrengöring av kroppen må jag säga. Sen somna framför tv:n som mamma igår...hmm, vem brås man på mån tro? Haha, somna? Har ju aldrig hänt!

Imorgon ser jag fram emot massage med morsan, och vidare och hälsa på folket jag inte sett på år och dar! De har hunnit med att flytta till Boden, skaffa hus, barn, och låtit det växa upp 3 år, ojoj, här ligger man i lä. Men de hade ju försprånget att ha träffats när jag lärde känna dem lite genom filmälskaren karatekid :) Och det var ju inte igår. Tur att man kan behålla folk runt omkring fast att man inte behåller karln, hehe. Det ska bli kul iaf! Hörde att doktor-lek var på tapeten, får väl se om man har nå skavanker som behöver fixas till.

Nu blir det en sväng på Fäjs! Ha re!

/Solkatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0