Imorgon börjar min semester!

Och den börjar med en två veckors resa till Bulgarien med min älskling! Jag längtar enormt mycket, kommer säkert bli otroligt skönt, och håller alla tummar för fint väder alla dagar! Det som har varit så fint väder här i Umeå, som ska bli svalare imorgon. Haft en underbar vecka på jobbet, ute nästan hela tiden! Så snart drar vi till Bulgarien där det har varit lite regn, men nu ska vara ca. 30 grader och sol på fredag, hur passande är inte det?! Kommer landa vid 11-tiden, och efter resa till hotellet, incheckning osv kan man kanske hinna med ett dopp i poolen :)

Drog mitt sista träningspass innan resan idag, axlar och mage. Nu ska de små få vila lite från hård träning, de ska få två veckors semester de med, känns i kroppen att det behövs, så kommer jag vara fullt laddad sen! Istället sola, bada och slappa. Äta massa god mat och bara njuta av livet och sambon. Utomlands är man som i en anna värld, man vill inte hem, och tiden bara flyger fram. Två veckor kommer kännas som ingenting, men det är väl så det ska vara?! Betyder ju bara att man stortrivs.

Troligen kommer jag inte vara nåt på internet under resan, men är jag det kommer det nog ett inlägg om hur det är. Annars när jag kommer hem igen.

/Blivande pepparkaka.

Kommentarer
Postat av: Fia

Angående naglarna: Ja men jag veeeeet! Jag sörjer mina naglgar, jag har aldrig haft så långa och fina naglar.. dom brukar ju gå av direkt men inte den här gången. Jo de får bli lösisar som du får pimpa isf! Ska jag köpa med fransk manikyr eller?

2009-07-02 @ 16:05:22
URL: http://borntobewild.blogg.se/
Postat av: Ida

Trevlig resa. Hoppas ni får de riktigt mysigt.

Njut! Kramar Ida Alva och Nicklas

2009-07-12 @ 14:32:41
URL: http://familjenstoltz.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0