Dagen före bröllopet

Igår var det full rulle med förberedelser inför lördagens evenemang. Kommer bli hur fint som helst! Hjälpte till med lite saker, men överraskningen ska även infinna sig för mig och Nicklas, så vi får inte se hur mycket som helst. Nervositet, stress och trötthet visar sig konstant genom ett sorl av röster när man blir mer än två personer i ett rum. Så det är väl precis som det ska vara?! Skulle man inte vara nervös över att allt ska gå precis som man tänkt så säg! Fia, blivande Abrahamsson är inte jut en bridesilla (ellerhurdetstavas), och den banan känns ju väldigt bra, tror det blir min blivande bana också när den dagen kommer. Men man kanske inte ska säga nå, nervositeten och kontrollen kanske uppkommer, så man blir galen. Syster min däremot, hon kommer knocka några i sin väg, haha. Yngves uppgift tiden innan och ända tills bröllopsdagen är att dyka upp. Kanske man får fixa möhippan iaf, den ska hon ge fan i :)

Igårkväll var det naglar på löpande band. Emma, syrran och Fias naglar blev pyntade med valfria detaljer, och alla blev så fina. Hoppas de blev nöjda och att det inte fuckar upp innan imorron, då måste det lagas. Enligt Macke skulle det vara en bra idé att sätta sig i Thailand och försörja sig på sånt där. Men tror jag hoppar över det. :)

Nu har de andra dragit iväg till lokalen och fixar det sista. Jag och Nicklas är kvar här hemma och ska stryka lite kläder till de andra. Sen har vi kollat på ett ton saker pappa har samlat på sig under åren han levt, rätt gamla coola saker måste jag säga! Sen berättelser om det ena och det andra, och säg en person an inte känner, eller iaf inte har träffat?!

Pirret börjar t o m komma till mig inför allt imorgon, fotograferingen och småsaker som bara ska fungera!! Men det kommer säkert gå bra!

/Lottas nagelfix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0