Vilka är ni förresten?

Vem är det jag skriver för på min blogg? Skulle vara kul att veta vilka som läser det man funderar på under dagarna. Om det är någonting annat man kanske skulle skriva om, funderingar eller annat. Är ju er jag skriver till :)

Idag blev det ett bra axelpass efter jobbet, försökte plåga magen lite, men gick lite sämre med det. Ska bli skönt med en vilodag från styrka imorgon, men planerat in en skön långpromenad med Erika. Både kort dag på jobbet, och vilodag från träningen, skulle annars bli för rastlös ;) Hoppas det är fint väder, SOL!

Varför är det så orättvist att vissa bara tittar på en vikt och lägger på muskler, medan andra som jag får kämpa för varenda millimeter. Först för ett tag sen det börjar hända nåt synligt, enligt mig iaf. Blivit mycket starkare, men man vill ju gärna nåt ska hända för allt slit man gör.


En pytteliten muskel har börjat komma upp på biceps som är mitt problem, får köra hårt på dem på mitt extrapass helt enkelt, så ska vi se om nåt kan hända under hösten och vintern.

Har just lugnat ner mig efter min hungersnöd efter träningen med en stor middagstallrik. Minsta lilla kan reta upp mig så det kokar inombords när jag är hungrig och trött i kroppen och huvudet. Skulle inte kunna gå på diet utan att halvt döda nån tror jag, hur skulle det gå till?! :) Nä, mat för Lotta när det gått mer än tre timmar! Idag var det mest träningen och omväxlingen med inskolning på jobbet som gjort mig slut. Gått himla bra måste jag säga, inga grin-ollar än så länge. Får se när föräldrarna nästa vecka ska gå ifrån, hur många tröstande famnar man måste ha per personal :)

Nä, nu ska jag ladda vidare matintaget med lite kesellaröra med bär och frön. Köpte granatäpple idag som jag även tänkte slänga i, kan bli riktigt gott!

Bitch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De som läser din blogg läser den förmodligen för att de är intresserade av det DU väljer att skriva, vilket borde innebära att du kan fortsätta med att publicera dina tankar. Det är just de tankarna, dina ord, som ger läsaren en bild av vem du är och det är det intressanta tycker jag personligen. Visserligen är det väl ganska vitt förekommande att läsare på diverse bloggar är de som avgör vad bloggaren ska skriva...Fascinationen med att läsa bloggar är att på ett anonymt sätt kunna följa andra människors privata liv.

2009-08-12 @ 20:00:42
Postat av: Lotta

ja visst är det så, men alltid kul att veta vem man skriver för, människans naturliga nyfikenhet :)

2009-08-12 @ 20:03:50
Postat av: Vera

Jag läser!!! Jag blir arg (mest avundsjuk tror jag) när jag läser om träningsvärk å sånt.. å väldigt glad när jag får en bild i mitt huvud när du promenerar omkring som en spermie som du själv beskrev det=) lite mera tokinlägg tycker jag=)

2009-08-12 @ 20:36:56
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mmmm, men bra om du lägger din förbannelse på att dra en sväng du med, du vet att du vill... ;) Ska beskriva lite mer galenheter...

2009-08-12 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0