Veckan har faktiskt gått framåt!

Som sagt, fredag, OCH min tidiga dag! Spatserade hem och tog min fredagsdrink och en banan. Sen vidare till Tenton där jag körde ett triceps/bröstpass. Hade bra energi idag efter min glasskonsumtion igår. Mötte bara en snubbe på hela passet, underbart med fredagar! Egentligen skulle det varit mitt benpass, men det får ju vänta :( Nu har jag ätit ett ägg och en riskaka med keso. Så jag klarar mig till middagen hos syrran och Yngve. Ska knalla dit och ta med mig så vi kan käka tacos!
Klockan är redan 16.10, snart dags att dra sig ditåt. Mannen kunde inte följa, han ska på Modo hockey och hejja. Men sen blir det myskväll hemma då han kommit hem och syrran och Y dragit på bio.

Katta som är van fredasmys får vara ensam hemma. Undra vad han ska pyssla med?!


/El-Taco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0