Cykeltjuven.

Lördag! Härligt! Sol! Och ganska varmt! Man kan ju tro att det fprtfarande ligger lite sommar i luften.
Gått massa ärenden som en toka fram och tillbaks efter frukost. Gick till stan för att köpa nytt proteinpulver. Blev jordgubb/vit choklad, gillar inte vaniljen som vi har! Men hann även in och fick med mig ett par rea-skor, hur gick det till? ;) Sen hem och äta sallad och ett ägg, för att orka traska vidare upp till Ersboda och byta sovrumslampan som inte fungerade.

Träningsdrinken och en banan, sen var jag redo för mitt extrapass som idag blev bröst, biceps och lite mage:

Biceps hantlar: 7kg*15,  12kg*5  *4  *4  *4
Bröst lutande hantlar: 7kg*13,  12kg 3 set 10 rep.
Bicepscurl liggande i cablecrossen: 25kg*8,  40kg*8,  45kg*5  *4,  40kg*10*10*10,  30kg*18
Bröst liggande, raka åt sidan: 4kg*8,  7kg*10,  8kg 3 set 6 rep.
Körde ur det sista med armhävningar: på fötterna 3 set 10 rep.
Magmaskinen: 50kg 4 set 20 rep.

Upptäckte att Nicklas cykel inte står här nere längre, nån liten tjuv har tagit med sig den i sin ficka! Från en gård! Säkert nån som inte orkade gå in till krogen igår, eller inte orkade beställa en taxi. Var ju dock bara låtsas-låst eftersom han inte hade ett fungerande lås, så kanske skylla sig själv?! Attans, jag som var så glad att han äntligen hade en egen. Han får gärna låna min, eftersom jag går till jobbet. De gånger jag i förväg säger att jag behöver den blir det ju så, men de gånger jag kommer hem och kanske skulle behöva den av någon anledning? Då står den ju ute på Teg. Stör mig. Skulle ju hemst gärna vilja veta att den stod här för just de gångerna. Sluta tidigt och kanske vilja cykla till nån eller så! Men nu är det ju tillbaks som det varit sen i vintras :( Nån som råkar ha en cykel över?

Kvällen blir nog ganska lugn. Äta lite thai-rester sen igår, slappa och ta hand om träningsvärken i benen sen passet igår.

/Hon som vill att vi ska ha två cyklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0