Tillbaks i träningsträsket, och lite bröllop.

Inte haft internet eftersom vår internetuppkoppling har slarvat med att meddela oss att de bytt bankgironummer, då är det inte så lätt att visa att man betalat, och så går det två månader innan de inte ont vetandes internet är nerstängt. Hur tänkte de puckona att man skulle veta att de bytt, och inte ens en påminnelse om betalning fick vi! Men men, skickade in kopia på att vi betalat, och nu har vi internet igen :)

Nu har jobbandet satt igång, och även min nya träningssatsning med allt vad det innebär. Bara hunnit med två pass den här veckan än, och träningsvärk har det gett, skönt. Inte tränat på de fyra veckor jag haft semester. Nya upplägget för träningen är: Triceps/bröst, biceps/rygg, axlar/mage, vila, ben, köra igenom kroppen lätt eller vila, vila. Sen börjar ny vecka. Ska försöka klämma in lite kondis där det passar med tid, möjligen under en vilodag eller när jag slutar tidigt. Sen varierar dagarna om annat inträffar. Men grunden ser ut så, får se hur det går och känns.

Fått lite fina bilder av Kim från bröllpet förra helgen när Brorsan och Fia gifte sig. Slänger in några.

Förfixet av bruden. Naglarna som jag fick fixa åt henne på den stora dagen, hår, smink, klänning, champagne!
 

Min älskade vackra syster som var en i värdparen som fixade allt.


Brorsans tjej som fixade brudens hår.


Kim som stod bakom fotograferingen av för-fixet.


Jag fullt laddad för bröllop och fest.


Nu har jag pysslat hemma, förändring förgyller vardagen. Behövs bara lite förflyttningar av saker hemma, så är det som nytt. Då klarar man sig några månader tills man är less igen, eller jag iaf. Enligt Nicklas är jag en som pysslar på i överkant, men han klagar då inte på inredningen. Igår började vi glo på en serie brorsan sa var bra, så vi ger den en chans. True blood. Helt ok, sjukt mycket galet sex, blod, vampyrer och annat sånt där spännande.

/Duracellkaninen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0