Första arbetsveckan, check!

Blev inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli! Jag, A-K och Pernilla klarade biffen, men vi hade ju inte så mycket barn iofs :) Hade så lite idag att jag var nära att be A-K hämta tandpetare för att hålla upp ögonlocken, hur kan man vara så trött!? Sovit som vanligt, så ingen logik. Har väl haft för mycket semester från träningen, och veckans pass har väl tagit ut sin rätt. Idag har jag även gjort min premiär av hårt benpass. Ojoj vad det darrade i benen på väg hem, och vad jag inte kommer kunna gå imorgon! Härligt! I helgen blir det massa mys med älsklingen. Stan och Nolia. Fikadejt imorgonkväll med Marin och Sandra, och hoppas på ett skönt träningspass under dagen imorgon. Sen vila innan andra veckan av nya upplägget börjar, då blir det snäppet hårdare än nu i veckan får jag hoppas.

Just slukat ett nytt gott påhitt av mellis/efterrätt. Hackade rabarber, röda vinbär, hallon och kesella 1%. Yummy!

Jag säger bara det, fredagsmys! Vad jag har längtat efter det! Efter en jobbig vecka bara få sätta sig i soffan och slappa med film och sällskap av karln, finns inget eller ingen bättre än det! Ingen kan få mig så lycklig och lugn när jag verkligen behöver det som han!





/Du&Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0