Träningsfri dag

Så, idag SOL, men inte allt för varmt. Barnen på inskolningen var lugna och fina, så jag ser ljusare på det hela nu.
Slutade tidigt, och har vilodag från gymmet. Men ville inte bara vara inne i det fina vädret, så tog en långpromenad som vi bestämt igår jag och Erika. Sen hem och käka mellis, blev äpple och riskaka. Sen middag efter en skön varm dusch.

Dagen middag fick bli lite av varje. Kycklingfilé, ris, ett ägg, sallad på rivna morötter och kål, sås av kesella och chilisås, och lite feta som jag köpte hem idag, ett måste på tallriken nästan. Kokar ägg i massor, jobbigt att göra det varje dag, går åt en del. Hade bara 5 kvar, måste köpa fler! Senare blir det lite kvällsmål med kesellaröra av granatäpple och röda vinbär med lite mandel i.


Förra helgen var jag och försökte få tag på nya länkar till ett armband jag fått för flera flera år sen av min kusin. Men de har sluta säljas, de var för smala. *Det tråkiga i det hela är att jag chansade i Bulgarien och köpte en länk jag trodde skulle passa, men den var ju för bred, så den slängde jag!
Skulle jag ju inte ha gjort! Men nu har jag inget från min och Nicklas första resa, hade ju varit ett fint minne...
Fick helt enkelt köpa ett nytt med bredare som hette Ry-Ry. Min tanke var att jag skulle vilja fylla ett armband med länkar från olika personer. Så nu har jag bara tre från mig själv. Tips på present den dagen ni undrar vad tusan jag skulle önska mig ;) Skulle bli ett väldigt värdefullt armband, så jag skulle bli överlycklig om jag kunde bära alla härliga personers del.

Längtar till imorgon av två anledningar. Ben-passet! Ska köra så det ryker. Sen är det ju helg igen!!
Vad ska ni göra i helgen?

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0