Söndag hela dagen

Klockan 8.00 imorse ringde klockan, upp och hoppa bara! En banan i magen och iväg på Tenton för lite axlar och mage. Inte en enda person där vi den tiden, hur kan det komma sig? Är folk inte morgonpigga nu för tiden? Nä, jag skulle ha sovit längre jag med, men ville göra bort träningen direkt på morgonen. Sen skulle det komma folk och fota sin lilla bebis här :)
Gröt med chokladgegga i magen efter en dusch, sen laga massa matlådor till veckan. Klockan 13 skulle jag fara och träffa Emma på stan, soligt och fint ute! På vägen dit såg jag en död igelkotte längre fram, trist och synd tänkte jag, att den blivit överkörd. Men när jag kom fram hade den ju en plastgrej som stack ur den, ganska stor. Äckliga elaka människor! Det är såna som sen kommer göra samma sak med större djur, sen med andra människor. Får bilden av nån ungj*vel som har allderles för lite att göra, och har fel syn på saker och ting! Fy, de skulle själv ha fått en påle instucken i sin mage så får de känna hur det känns! Stackars igelkotten! :( Illa till mods cyklade jag vidare in till stan, gick på lite affärer, och sen till NK för lite fika. Macka med thai-gegga, morotskaka och te ute på balkongen, mums!
Morotskaka är min absoluta favorit!

Köpte en lampa till sovrummet, och snälla nån där uppe, se till att den fungerar! Köpte även en bordslampa jag vill ha på tv-bänken. Får se vad mannen säger om den saken :) Kanske inte ska nämna nåt, kommer han märka den då?

Nu har jag ju halva dagen kvar, och inget speciellt att göra. Skulle gärna ta en långpromenad i solen, men ska verkligen försöka vila benet tills i veckan, då ska jag försöka mig på lite cardioträning iaf, på trappen.

Nu kolla vad det finns på tv.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0