Nåt riktigt gott till middag!

Haltat runt med mitt onda ben, känns som ett sår som hela tiden slits i när man ens rör sig, hoppas det känns bättre tills imorgon med en till natts vila.

På väg hem från jobbet idag hämtade jag ut mitt paket från styrkadirekt.se, hade beställt lite Hy-Pro som jag sett många äter. Ville gärna ha nåt annat att ha på gröten än sylt, så jag tänkte jag skulle prova. Sägs smaka chokladpudding, och det var ingen lögn, riktigt gott! Tog alltså choklad som smak, och ska prova nån annan smak nästa gång :) Provade ett pannkakasrecept idag som jag läste:
För en person är det lagom med 1½ dl havregryn, 1 ägg, 1 äggvita, en halv mosad banan, en skopa proteinpulver med chokladsmak, lite salt. Har man inget sånt hemma kan jag tänka mig att man kan smaksätta med lite choklad o´boy eller typ vaniljsocker. Eller helt enkelt blanda i lite tinade bär för ett nyttigare alternativ. Till det provade jag Hy-Pro chokladen som jag blandade med mjölk till, blev som en efterrätt, och blev proppmätt! Smakade som banankaka om ni smakat det, gott alltså!!

Axlar och mage idag, men var inte alls peppad när jag stod den sista halvtimmen på jobbet, funderade på att ta vilodagen idag istället för imorgon. Bet ihop och gick för att köra ändå. Ett riktigt bra pass blev det, hade svårt att hålla upp armarna efteråt :) Skönt, och så en vilodag imorgon på det!

Nu har jag varit och handlat granatäpplen som jag ska ta ur, ett skitgöra! :)

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0