Mamma är på jobbet, pappa är på jobbet...

Oj, den meningen kan jag inte räkna i huvudet hur många gånger man säger det om dagen! Snart säger man väl det i sömnen! Blir lite galen av det tillslut! Men, kidz, vad vet de? Tror de att mamma och pappa ska dyka upp runt hörnet om de frågar nog många gånger? :) Blev lite gråtkalas idag till och från, men inte alls lika mycket som det varit, eller skulle kunna vara! Så idag gick jag från jobbet nöjd och glad, och lite trött också såklart!

När jag kom hem satte jag mig och gjorde en beställning på styrkadirekt.se. Blev mer Hy-Pro med smak av vit choklad, choco nuss och en till choklad. Några goda bars jag ska smarra på när jag blir sugen :) Träningsdrinken och en banan gjorde susen, piggare och peppad på träning knallade jag iväg till Tenton för att plåga axlarna och magen lite.

Några PB hann jag med under passet.
shoulder press, militärpress i maskin: 20 kg*13,  35kg*6 *6 *6
Sen i samma maskin, men raka handgrepp: 40kg*6 *5 *6
Magmaskinen: 55kg*15 *15 *15 *15,  50kg*20 *20
Baksida axel med hantlar: 6kg*10,  7kg*8 *8,  6kg*12  Lite tråkigt att det är händgreppet som sviker mer än baksidan av axeln. Får träna med hand-träningsredskapet som jag inte vet vad det heter jag har hemma. Den tränar händerna och underarmarna.

Efter några övningar till på axlarna och magen var jag slut som artist. Satte mig på cykeln och körde cardio 30 min till Grey´s anatomy. Sen knallade jag till Coop och fyllde på mitt kesella- och äggförråd. Även lite saker för att kunna baka en god kladdkaka till avdelningsmötet på tisdag :)

Nu har jag ätit klart alla skålar med mat, kesellaröra och Hy-pro gegga. Snart sängen och tv:n. Skönt att bara ligga och slappa innan man somnar...eller inte somnar :) Imorgon fredag, jippi!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0