Lika som bär.

Bläddrade runt bland lite bilder på folk som är lik varandra. Det där har jag själv varit med om när jag var mörkhårig. Kan ni fundera ut vem det var jag var lik då? Ett 20-tal olika människor påpekade det under bara några veckor. Jag var mörkhårig länge, men det var under damfotbollen det blev ett faktum :) Vet ni nu?

Alla har vi väl en "tvilling" där ute, hur många olika uppsättningar kan det bli, och hur många människor finns det i världen?! Så klart man blir lik varandra! Kolla bara in de här jag hittade:

Jim Carrey med nån snubbe här i Sverige som vann tävlingen som mest lik Jim.

Så där kan det ju också vara i likhetens djungel :)

Då till vem jag fick höra jag var lik om och om igen, tills man svarade innan de hann säga vem de tyckte man var lik :)


Jag var t o m tvungen att kolla upp vem tusan det var de menade, jag är inget fotbollsfan själv så, vad visste jag? Men jag förstår vad de menade. Min frisör bokade in mig under namnet Lotta Schelin bara för att han tyckte det var så roligt med det där, så nu får man heta det när man går och klipper sig. Men nu som en blond variant. Sen att hon också heter Lotta S. Vad är oddsen :)

Vem är ni lik?

/Lotta Schelin

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja visst finns de ju en viss likhet, helt klart! ;D

2009-09-02 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0