Jogga jogga

Bra dag idag på jobbet, den svirrade förbi som måndagar oftast brukar göra. Efter jobbet tog jag min drink och bagav mig till Tenton, laddad efter vila lör och sön! Triceps/bröst stod på shemat. Ett PB i bänkpressen, 35 kg 3 set*5 rep. Finns mer där att ta skulle jag tro. Bara det att jag måste få köra det lite i taget och öka :) Blev lite mage på yogabollen, sen ställde jag mig på löpbandet.


Började med 5 min. gång som uppvärmning. Sen lutade jag bandet för lite intervaller i backe, lutning 17%. 15 intervaller 30 sek löpa /30 sek vila. Sen joggade jag 5 min på raka. Vidare 10 intervaller med 13 i hastighet på raka 30 sek löpa/ 30 sek vila. 5 min löpning, och sen 10 min powerwalk. Allt som allt 45 min på bandet. Ska försöka köra intervaller mer, skön träning, och jobbigt som bara tusan!

Nu ska jag rensa ett granatäpple, huh, pillergöra! Men är ju så gott att ha i kesellaröran! :)
Blir tidig kväll, upp imorron för en morgonprommis, grötfrukost hemma, sen jobb först 9. Stängning och sen möte, usch. Som tur är har jag förberett med kladdkaka, det ska nog göra mötet lite roligare :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0