Jag blev som jag blev för att...

Sakna sakna!! Skulle gärna ha närmare till föräldrarna, träffas allderles för sällan!

Skål! Mamma när hon var ca 30.
Pappa som ganska ung iaf. Skulle gissa 40 med tanke på min ålder på kortet :)

Som ni ser så brås jag inte på biffarna Eva och Karl-Erik, men är samtidigt glad för det, senor är bra skit.

Jag är en riktig morsgris! Här är vi på en av mina favoritplatser, mammas stuga i Boden. Lugnet i skogen.

En av mina många meriter jag kan skriva på min lista av onödigt kunnande har jag som ni ser lärt mig av pappa. Däremot blir aldrig eleven så bra som läraren. Här sitter vi i pappas hus i Thailand, Hua Hin, och slappar. Var där i december 2008 tillsammans med en av mina absoluta favoritvänner Wafa, pappa och Agneta.

Aldrig blir jag så sprallig som innan jag ska träffa mamma eller pappa (enligt Nicklas, hehe). Kan nog vara sant, för det är ju ett av det bästa jag vet! ;) Har väl fått all uppmärksamhet som fanns att ge, eftersom det bara fanns jag. Ville ju alltid ha en lillebror, men en sån fick jag ju på kuppen många långa år senare :) Tillsammans med en storebror och lillasyster. Lovely!

Nä, nu ska hon lägga sig och drömma om gråtande barn och galna föräldrar, som jag väntar mig under inskolningen imorgon. Det brukar göra mig riktigt trött i skallen och kroppen, hehe. Blir en skön vilar-helg om två arbetsdagar, längtar redan!

/Hon som är glad att hon simmade fortast av alla i vattnet för snart 28 år sen, så hon fick slappa 9 månader innan hon fick komma ut och ta tag i saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0