It´s a small world after all...

Sitter just nu hemkommen från jobbet. Slut barn redan vid 14.30, men jobbade vidare med lite annat som måste göras. Måste bara säga att världen är liten, som ni alla säkert varit med om. En pappa till en av våra ungar idag är in titt och tätt på min sambos jobb kom vi fram till. Det hela började med att han tyckte han såg dåligt, sen helt plötsligt kom vi fram till Helhet, och Lindh som han känner. Visste vem alla var, och hade t o m gjort planchen på ungens familj på Helhet. Haha, så den granskade jag extra noga där den hänger på väggen på jobbet.

Just fått i mig "fredagsdrinken" och en banan.  Blev en god blandning av kreatin och rage, med fun light som groggvirke :) Den ska nog få igång mig efter veckans jobbande så jag orkar med ett ordentligt benpass snart! Ikväll fredagsmys med en av mina favoritmiddag. Ska berätta senare vad det blev :) Nu ska jag byta om och traska iväg!

/Hon med kommande grym träningsvärk i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0