Inside the mansion

Många har varit hemma hos oss och sett hur vi har det. När man själv bor på ett ställe och ser det varje dag, blir många som jag lite less på inredningen och vill förändra. Jag far och ändrar och tycker om att stoppa undan och köpa nytt, och även ta fram gammalt :) Ibland räcker det att byta gardiner mellan två rum, så vips är det som nytt. Tror mest jag blir less vid vanan att det alltid ser samma ut.

Igår på festen var det en kille som sa att i den här lägenheten är det antingen en som bestämmer över inredningen, eller så har vi helt lika smak. Med tanke på att vi valde tapeter till alla rum inom 5 minuter, aldrig behöver promissa eller ha någonting man egentligen inte tycker om, så har vi absolut lika smak. Man blir altid lika glad över när någon tycker man har det så väldigt fint hemma!

Ofta stannar vi upp och säger hur fint det är hemma, och hur man trivs. Jag älskar vår lägenhet! :) Skönt att man är så lika, och båda tycker om att ha det städat och undanplockat.

Ni som inte varit hemma på Lövstigen: Klicka på mindre bilder för större format.

Det här är hallen man möter när man kommer in. Alla rum är i kontakt med hallen, så lägenheten känns väldigt stor. Vår folierade toadörr "Du&Jag"


In till höger från hallen är köket. Hyllan med all pasta ocn nötter.


Vardagsrummet sett från hallen.


Master bedroom, where it happens ;) Eller där vi ser tv innan sömn.


"Hallongrottan" som vi kallar gärstrummet/datahörnan/Attilas rum.


Toan


Vårt lilla ordspråk innan man går hem :)


Jepp, that´s it.

/L








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0