Glass i stora lass.

Slappardag idag! Vilodag från träningen, all träning! Hade gärna farit och ställt mig på bandet eller så, men icket! Känns trist. Men idag har benet kännts så mycket bättre, läkt ytligt iaf, känns av ibland, lite stelt. Så, om det nu ska vara vila, och så var jag så himla sugen på glass idag, så kan jag ju ta en glass-ätar-dag :) Japp, sagt och gjort gick jag och köpte lite glass till ikväll! Mannen hoppade över sitt kondispass, så det blir som en mini-mysfreda istället! Fatta att jag kommer ha energi åt träning i helgen! Härligt!



Fredag imorgon, och min korta dag, kan ju inte bli bättre inför helgen!
Har ett sjukt bra liv!

/Glassmonstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0