Fest på Lövstigen

Igår var det fest hos oss. Det kom riktigt mycket folk tillslut. Först var vi några stycken som satt och hade trevligt och drack. Tjejer och Nicklas :) Men tillslut small det bara till som kom grabbar också. Vi blev nog en 15 pers tillslut ändå, jag som trodde det bara skulle bli 3-4 stycken MED mig och Nicklas, hehe.

Alla är alltid så osäkra och velar fram tills samma dag festen är, varför ska det alltid vara så?! Och så undrar de dagarna innan hur många som kommer osv. Men det beror ju på dem själva hur många som kommer. När alla är likadana, velar och kommer om det blir flera, ja då kommer plötsligt ingen eftersom man inte kan ge ett svar ju :)

Nåja, det var en kul kväll, men många nya ansikten och trevliga människor. Kvittot på våra bord sa gratis inträde till alla i sällskapet som skulle in på Allstarz sen. Gladare kunde vi ju inte bli!


Jag och syster


En del av folket


Vi fick alla att ta en rolig bild på sig själv i en förvrängd version. Blir kul att se alla sen idag :)

Väl ute kom det drinkar till bordet runt, men inte ens alla blev uppdruckna. Vi hade väl redan nog mycket vätska i kroppen som det var, hehe. Dans, dans och åter dans blev det under kvällen!

Skönt nog är jag inte speciellt bakis idag. Mest trött. Som en mupp vaknar man tidigt och kan inte somna om. Kommer säkert slockna i soffan om några timmar. Men det är den skönaste sömnen, nån timme mitt på dagen!

/Hon som befinner sig i dagen efter dagen före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0