En solig dag på stan

Imorse provade jag ha min nya Hy-Pro chokladgegga på havregrynsgröten med lite frön på, gott! Mätt i magen!


Lite vila av maten, träningsdrinken, och sen iväg för ett pass biceps/rygg. Sen har jag och syrran varit på stan och kollat runt lite. På min lista stod det regnjacka, check! Slingmedel, check! Men stod inte nya skor, check ändå! :) Mörkbruna stövlar. Stod inte heller nya te-muggar, check det med! Vi var även och fotade syrrans kära karl, Yngve. Han har börjat spela i superligan för Dalen, innebandy, och skulle nollas av dem. Haha, var mycket roligt att se honom i den läckra lila, blommiga klänningen han fick ha.
  Yngve t.v. Säxy! Här står det mitt på stan på kullen och sjunger med sin fina keeboard :)

Ikväll kom min älskade sambo på den bra idén att fara och äta från kina! Mums! Roligare än kycklingen med morot- och vitkålssallad jag har planerat att äta! Sen blir det väl lugn kväll, känns skönast så. Inte upplagd för nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0