Det sitter i psyket

Träningen går bra, och var överraskad av min träningsvärk efter mitt dåliga pass igår. Idag gick det desto bättre med bicepspasset. Däremot blir jag lite galen av att det tar en evighet att öka vikterna på just biceps. Det gick fort att komma upp till 10kg hantlarna, men sen var jag kvar där allderles för länge. Tror man intalade sig att det var för stort steg att ta sig till 12kg. Men när man väl klarade en så kunde man helt plötsligt träna med dem några set. Nu är jag på samma platå med 12 kg, kan inte rubba nästa steg på 15 kg på ett bra sätt utan att hjälpa till med ryggen. Hur i hela fridens namn ska jag ta mig till att träna med dem?! Får öka sakta med stången, så ska jag väl en vacker dag kunna köra med dem några set. Vill ju köra minst tre rep. Får intala mig att det inte är helt omöjligt att iaf göra en ordentlig! :)

Har hamnat i soffan med min kesellaröra efter middag och disk. Tvätt ikväll, kunde ju inte vara tråkigare!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0